Välkomna

Måste ju bara hälsa alla nya besökare välkomna, hoppas att ni stannar, för annars kommer jag att jaga er, med ett stort tillygge, tills ni stupar.
Nej nu var jag lite brutal, borde egentligen köra på den ödmjuka stilen och fjäska in fler besökare, även om det inte är någonting de sysslar med i östvärlden.

Till er som har lust att ta en tripp till Krakow, för att upptäcka alla nya möjligheter den staden har att utbringa, måste jag få tipsa om det svindlande låga priset 240 riksdaler. Nu kan ni bjuda in släkter och vänningar, det här ska firas med pompa och ståt. Detta är dock bara en enkelresa, men å andra sidan, behövs det ju inte mer. Om ni mot all förmodan skulle vilja resa hem till Sverige igen, var då beredd på att få punga ut en liknande summa.
Biljetter hittas på norwegian airs hemsida.
Tack och adjö// Linnéa

Kommentarer
Postat av: Volodja

Falsklarm Giga LOL

2009-04-22 @ 00:15:22
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: kalla mig vad ni vill

Nä nu skrämmde du upp mig rejält, vet inte om jag vågar kolla in denna blogg längre:)

2009-04-22 @ 17:11:04
Postat av: Linnea

Inte ska du behöva känna på det viset, jag är så snäll så.

2009-04-22 @ 21:21:02
Postat av: Mahlin

fin blogg :)

2009-04-22 @ 22:27:17
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0