Nymodigheter

Imorgon var det tänkt att jag skulle sällskapat med ett par vänner från Warszawa, det går nämligen att flyga hit därifrån, numera. Jag har gått och väntat i tre år, för att vara exakt, på en liten hälsning ifrån dem. Börjar tro att de inte kommer infinna sig vid utsatt tid och plats.

Vi bestämde  under mitt senaste besök, att de skulle komma på visit, beställde biljetter och allt. Jag får väl inte gå och bli för bitter över situationen, vi vet ju alla att täckningen är så gott som obefintlig, och internet ska jag inte ens tala om.
Håll tummarna för mig imorgon, så ska jag hälsa till Svetlana och Joulanta.

Kommentarer
Postat av: Kammen

Det här kanske låter helt ceppo, men när jag var mindre så brukade jag kalla mina två katter för just smeknamnen Svetlana och Joulanta.

2009-02-07 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0