стиль y- Linnéa

Idag var jag ute med mina Polska vänner, för att visa dem Stockholm. De fann staden relativt enformig och ointressant. Någonting som föll töserna i smaken var dock bandet Volodja som hade spelning på debaser Slussen. De spelar rysk musik med nya och egentolkade rytmer. Jag samanfattar dagen som behaglig. De är så jordnära, mina polska vänner.  
Idag var en festlig dag.
Imorgon åker de hem, mina polska vänner.

Här har vi en sida för alla smaker och tillfällen. Priserna är tämligen låga och kvalitén är alltid den yppersta.
http://www.boutiquesurprise.se/dammode/Apriori/Apriori.htm
Infogar även ett smakprov. Bilden är tagen från boutiquesurprice.se. Jag ville copyrighta bilden, så att ingen snyltar på mitt exemplar. Så slug man är.

Jackan är inte bara snygg, den är praktisk också. Armarna är avtagbara, den funkar därmed också som väst. En väst används med fördel såhär mot vårkvisten när temperaturen börjar stiga.
до свидания!//Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0