Ryska/polska/svenska

RYSKA

Опишите выходные в одном слове: приятный
Выходные лучших: Купленная мне красивую блузку с вышивкой
Выходные худшему: раздутый живот после слишком многих российских bonbons

Прекрасный уикенд во всех его простоте. Он стал гораздо покупками (фотографии) и Седа пьяный коктейль с хорошим другом.
Как ваши выходные?

Мы заметили, что многие комментаторы критику названном Володя, и все страны Восточного блока, такие, как этот блог зависания вокруг в целом. Неудивительно, что русские и поляки являются редкие виды, такие страны, как ксенофобные Швеции.

Володя зовут распространены в России, и очень красиво, если вы спросите меня. Люди. На вкус это как приклад.



POLSKA

Opisz swój weekend w słowo: przyjemny
Weekend najlepszych: Zakupiony mnie piękne bluzki z haftem
Weekend najgorsze: rozlany ból po zbyt wielu rosyjskich bonbons

A nice weekend we wszystkich jego prostota. Stało się wiele sklepów (zdjęcia będą) i seda pijany na koktajl z dobrym przyjacielem.
Jak wakacje?

Zauważyliśmy, że wielu komentatorów są krytyczne w nazwie Volodya i wszystkich krajów bloku wschodniego, takich jak ten blog jest unosić się w ogóle. Nic więc dziwnego, Rosjanie i Polacy są w rzadkie gatunki takie jak Szwecja ksenofobicznym kraju.

Volodya nazwa jest w Rosji i naprawdę piękne, jeśli pytasz mnie. Mężczyźni. Smak jest jak tyłek.



SVENSKA


Beskriv helgen med ett ord:
Behaglig
Helgens bästa: Köpte mig en vacker blus med brodering
Helgens sämsta: Uppsvälld mage efter på tok för många ryska bonbons

En fin helg i all sin enkelhet. Det blev mycket shopping (bilder kommer) och seda dracks det coctails hos en god vän.
Hur var er helg?

Vi har märkt att många kommentatörer är kritiska mot namnet Volodja och alla öststater som denna blogg svävar runt i allmänhet. Inte konstigt att ryssar och polacker är en sällsynt art i ett sådant främlingsfientligt land som Sverige.


Namnet Volodja är vanligt i Ryssland och riktigt vackert om ni frågar mig. Men. Smaken är som baken.


Kommentarer
Postat av: Tina

Främlingsfientligt land? Haha skojar du? Sverige är ett av de länder som tar in flest invandrare och flyktingar. Du vet ju uppenbarligen inte vad du pratar om. Tur att NI ryssar och polacker är sällsynta iaf;)

2009-04-26 @ 19:30:49
Postat av: Tina

Främlingsfientligt land? Haha skojar du? Sverige är ett av de länder som tar in flest invandrare och flyktingar. Du vet ju uppenbarligen inte vad du pratar om. Tur att NI ryssar och polacker är sällsynta iaf;)

2009-04-26 @ 19:30:59
Postat av: Volodja pwned Tina

Du är ett praktexempel Tina när det kommer till fördomsfulla, främlingsfientliga Svenskar. Sedan är vi som driver bloggen varken ryssar eler polacker. Bara två själar som är fascinerade av dessa två karaktäristiska länder.

PWNED

2009-04-26 @ 19:55:07
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Ireth

Giga LOL!!!!1111 Tina kan vara n00b imo. xD

2009-04-26 @ 21:34:40
Postat av: Oskar

Hehe ofta. Hur mycket godisar åt du för att bli tjock?

2009-04-27 @ 13:57:50
Postat av: Mahlin ♥

alltså fördomsfulla skithögar som "tina" kan stoppa upp ett finger i munnen eller annan kroppsöppning, skiter i vart. eller helt enkelt bara knipa käft :)



sv:haha jodå det är väl bra med mig, är bara lite trött annars rullar det väl på med tanke på vad som som har hänt (läs inlägget "man måste upp och leva även när man vill falla isär"). hehe vad händer i veckan då? :)

2009-04-27 @ 20:03:41
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Tina

HAHAHHAHA rooooliga och söta ni är :) jag känner mig inte alls "pwned", vad nu detta nörd-dator-world-of-warcraft-ord betyder. Men tack ändå, och med tanke på att någon människas namn är "vållåiddja", gör detta din lilla kommentar bara ännu mer - SÖT!

2009-04-30 @ 00:16:04
Postat av: Jenny

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Titta gärna in på min blogg, om du har tid! =D

2009-04-30 @ 18:28:28
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du har haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-30 @ 18:32:04
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Volodja

Tina.

På grund av din ovisshet om ordet "pwneds" betydelse och dina grava svårigheter med bloggens namn så skulle jag dra en gissning på att du lider av språklig inkompetens. Med det tycker jag att vi avslutar denna fejd. Jag slår nämligen inte på den som ligger om du förstår.

Let's be friends. Best friends. Sötnos.

2009-04-30 @ 18:37:01
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Hahaha, jag anser nog snarare att man har språklig inkompetens om man just använder ord som "pwned". Det ordet ingår inte ens i svenskan, lilla du. "Volodja" är inte heller något som har med språket att göra. Dumt att ditt fina inlägg sprack på alla ställen som går. Du är inte ens söt längre.

2009-05-01 @ 14:34:23
Postat av: Volodja pwned Tina AGAIN

När jag pratar om språklig inkompetens så omfattar det samtliga språk i vår fantastiska värld. Men med tanke på ditt fördomsfulla förhållningssätt och din cyniska attityd så är du inte uppdaterad på den språkliga fronten med ord som "pwned"

Volodja är ett NAMN och har med skriftspråket att göra, ja.

Om du fortfarande inte förstår så hänvisar jag dig till denna hemsida:

http://www.svenskadownforeningen.nu/

2009-05-01 @ 22:40:58
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Lika roligt hela tiden att du försöker få det att låta som att du "knäcker" mig med dina inlägg. Det finns ju inte ens något vettigt innehåll, bara en massa ologiska påståenden och meningar överallt. Och nej, jag är ingen överdrivet fördomsfull människa, det är bara det att alla ryssar jag har träffat har varit rena skämtet, jävligt konstigt folk. Jag tror dessutom inte att det ger speciellt mycket status i detta samhälle att veta vad ord som "pwned" betyder. Det är inget direkt sofistikerat ord som gör att man får statusen "språkligt kompetent". "Pwned" är dessutom inget ord du någonsin kommer hitta i en ordlista någonstans i världen, så nej, på den lilla datanördsfronten är jag inte kompetent, vilket jag ärligt talat är väldigt glad för:) Volodja har inte alls med skriftspråk att göra, det är ett namn, ett NAMN NAMN NAMN, om du inte förstod första gången, det har ingenting med språk att göra. Och snälla du, om du ska svara så kan du väl hålla dig till det mogna och logiska sättet att utföra det. Tack och hej.

2009-05-04 @ 18:51:11
Postat av: Tina

Jag har, till skillnad från dig/er, aldrig påstått att min blogg är till för något annat än mina närmaste vänner. Jag hittade ju trots allt den här bloggen på Alex Schulmans blogg, där någon av er hade försökt få honom att läsa bloggen genom att skriva "tror att den här bloggen är något för dig :) riktigt lustig". väldigt kul faktiskt. det visade sig att det var ganska befogat att han inte tyckte det var nåt för honom.



Och att du använder dig av mina åsikter om namnet "volodja" och ryssar/polacker för att försöka klura ut vart jag står politiskt, DET är om något, långsökt. :)

2009-05-04 @ 22:06:33
Postat av: Volodja

Tina jag har svarat på din blogg nu, n00b.

Känn dig ÄGD ÄGD ÄGD!

2009-05-04 @ 22:29:43
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Eh va? Hur hörde det till sammanhanget nu om jag får lov att fråga? Om du inte är helt lost så hade du nog fattat att jag har läst din kommentar, annars hade jag inte kunnat skriva det föregående. Men hjälp, "n00b" "pwned", hur mycket WoW har du spelat idag egentligen? Antar att du inte kunde komma på något vettigt att svara på min kommentar, därav ditt svar helt utan spår av intelligens?

2009-05-04 @ 23:09:05
Postat av: Volodja

Tinatösen. Det var inte riktat till Alex Schulman. Det var riktat till enfaldiga människor som dig som trycker på den sortens länkar.

Det är allmänt känt att Sverigedemokraternas åsikter är främlingsfientliga. På den aspekten är väl det partiet väldigt tilltalande för dig.

Börjar du inte tröttna på att bli pwnad?

Du kommer aldrig att vinna detta. Ge bara upp.

Volodja rules!

2009-05-05 @ 16:30:30
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Nej tyvärr är det inte alls tilltalande :) Nej, jag tröttnar inte på att du låtsas "äga" mig, jag känner inte av det så mycket faktiskt, tyvärr. Synd, tråkigt att behöva säga.(Och gällande publiceringen av din kommentar, kändes lite pinsamt att ha den synlig, vill ju inte att folk ska tro jag känner någon som du.)Ha det så bra nu då, Hejsvej!

2009-05-05 @ 22:13:42
Postat av: Volodja

För er som följer detta drama finns svar finns på http://tinalina.blogg.se

Om hon nu vågar publicera min kommentar trumvirvel

2009-05-06 @ 23:05:41
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Du har ju inte ens skrivit nåt..?

2009-05-09 @ 16:30:56
Postat av: Volodja

Jo det har jag. Men jag kan kort resumera vad jag skrev. Kort och gott, det faktum att du inte publicerade min kommentar visar tydligt att du är ägd :) Du får bara leva med den bitterljuva sanningen. Lycka till i fortsättningen och bättra på ditt vett och din attityd flicka lilla.

Volodja for king!

2009-05-09 @ 22:48:34
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Alltså.. fan vad trött jag är på dig. Kändes bara så tragiskt att läsa din kommentar på min blogg. "Du är ägd".. okej, jag har faktiskt viktigare saker att tänka på. Ha det!

2009-05-09 @ 22:53:03
Postat av: Volodja

Det är tragiskt, det håller jag med om. Men livet är inte rättvist. Någon måste vinna och nu vann jag

:)

Hejdå

2009-05-10 @ 14:10:56
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha, ja vad bra att du erkänner att du är tragisk. :)

2009-05-10 @ 14:53:14
Postat av: Volodjas

Kalla mig vad du vill. Men om det är någon som är tragisk så är det du som fortsätter detta trots att jag äger dig gång på gång.

Jag vann och du förlorade :)

Magiskt men tragiskt!

2009-05-10 @ 23:04:58
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Okej, ska jag ge dig ett litet exempel för att du ska fatta hur jag känner mig? Det här ska alltså föreställa en av dina kommentarer: "Du är ägd. Pwned! Jag är kung, du förlorade, jag vann.".. så, känner du dig "ägd" av det där? Inte speciellt va? Nej, jag ska berätta en liten hemlighet för dig. MAN MÅSTE HA ETT ELLER FLERA ARGUMENT FÖRST SOM DEN ANDRA INTE KAN ÖVERTRÄFFA. Är du med snart, eller ska jag förklara ännu närmare?

2009-05-11 @ 00:17:51
Postat av: Volodja

Tina då. Få inte ett sammanbrott. Det är bara att scrolla bland kommentarerna så ser du att jag överträffar dina "argument" rätt så rejält :)

Lägg ner detta nu eller vill du fortsätta att skämma ut dig själv?

Om du vill hata andra nationaliteter så gör det någon annanstans än i vårt kommentarsfält.

Ingen idé att du svara på detta med dina oresonliga argument.

Tack och HEJDÅ!

2009-05-11 @ 15:38:30
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA du verkar ju rätt rejält fucked up

2009-05-11 @ 15:46:50
Postat av: Anonym

Rasist? Jag har en pojkvän som är iranier, jag tror inte det va.

2009-05-11 @ 15:50:42
Postat av: Tina

HAHAHA NU skämde du ut dig, tog du bort kommentaren bara för att jag skrev att jag inte är rasist för att min pojkvän är iranier? Oj, jag börjar snart gråta. Stackare.

2009-05-11 @ 15:56:38
Postat av: Volodja

Bra Anonym(Ljudkarta I guess?)Då är vi överrens.

Sluta klanka ner på ryssar. Eller så kan du och Tina ta ert lilla pick och pack från denna blogg om ni inte har någon vettig(trevlig)kommentar att komma med. Annars vill jag inte se röken av er. Uppfattat!

HEJDÅ

2009-05-11 @ 16:00:40
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Volodja

Vad snackar du om Tina?

Jag har inte tagit bort någon kommentar.

Jag är inte lika feg som du är. Jag låter kommentarerna stå kvar.

Skulle du tycka att det var roligt om jag var fientlig mot iranier? Din pojkvän skulle lika väl kunna vara ryss. Nationalitet spelar ingen roll!

Hur ytlig kan man vara?

Du skämmer bara ut dig själv. Inser du inte det?

Jag fullkomligt äger dig :) Härlig känsla.

2009-05-11 @ 17:23:44
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Buhu :( Blev du ledsen nu? Kände dig lite.. mållös kanske? Pusshej!

2009-05-11 @ 17:23:49
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD ROLIGT

2009-05-11 @ 17:26:35
Postat av: Tina

Erkänn att det här är typ det roligaste du har på dagarna? Jag publicerar inte dina kommentarer just för att det är pinsamt, jag skäms för att jag sjunker till den nivån att jag faktiskt sitter och försöker ha en "diskussion" med en tjej som uppenbarligen har en cp-skada. Men nu får jag sluta svara på det här, det var roligt så länge det varade!

2009-05-11 @ 17:31:51
Postat av: Volodja

Detta är ju sannerligen dubbelmoral.

Men eftersom att du börjar gapflabba och försöker skratta bort det hela så är det bäst att vi avslutar diskussionen. Mållös var rätt ordval. Det är sannerligen dubbelmoral att du är ihop med en iranier. För din information är cp en muskelsjukdom och jag lider inte av den :)

Där blev du...ganska så ägd haha.

Det är roande att du blir så arg över ingenting.

Får se om du vågar publicera det här. Skyll inte på att du skäms. Det är redan vidrigt att jag har publicerat en rasist kommentarer i min blogg. Du kan väl agera lite vuxet?

Hoppas att du kan sova gott trots att du ständigt kommer att veta att jag vann över dig(Nej jag kommer inte sluta tjata om det)

Hejdå :)

Ansträng dig inte att svara. Du har smutsat ner min blogg nog.

(PS. Jag ser på din IP att du har skrivit "anonym" kommentaren haha)Du är allt för rolig du.





Där blev du...lite ägd.

2009-05-11 @ 17:41:39
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Volodja

Tack och lov har jag mycket vettigare saker för mig på dagarna. Men någon måste väl stå upp för öststaterna mot fördomsfulla människor?

Förstår inte hur folk som du orkar hata så mycket. Tycker nästan synd om dig.

2009-05-11 @ 17:43:37
URL: http://volodjas.blogg.se/
Postat av: Tina

Okej.

1. Jag antog att du skulle fatta att det var jag och att jag inte behövde skriva "TINA".

2. Jag hatar inte ryssar, vilket jag aldrig heller har påstått. Jag har påstått följande: Volodja är ett fult namn. Ryssar är konstiga. Tur att det inte finns så många här. (och då syftar jag enbart på hur outhärdligt det är att höra språket.) Och sen ska du veta att jag skrev de flesta av de här sakerna enbart för att provocera dig, så nej, jag är varken rasist eller speciellt allvarlig med det jag skriver till dig. Och nu är det inte så roligt längre för min del, så nu kan du sluta försvara dig.

2009-05-11 @ 17:53:26
Postat av: Volodja

Jag tycker heller inte att det är speciellt roligt. Jag tycker att du rätt så tydligt har indikerat på att du inte gillar ryssar. Jag försvarar inte mig. Utan ryssar och Ryssland. Riktigt barnsligt av dig att bara skriva det för att provocera.

Bye bye.

2009-05-11 @ 18:21:36
URL: http://volodjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0