Styl Porady

Cześć drodzy przyjaciele!

När jag för förra vintern var på besök hos min vän Olga i Warsawa fick jag ett stiltips(eller som man säger i Polen Styl Porady)av min modemedvetna vän. Som känt är vintrarna i Warsawa liksom i Sverige mycket kalla och dystra. Det som äro bittrast, är när man ska ut och skaka höfterna på någon häftig klubb. Då vill man ju inte gå ut i vinterkängorna!  "którego nikt nie chce" Uttryckde sig Olga för att vara precis. Samtidigt så är det ett måste för varje modemedveten kvinnosjäl att gå ut och dansa i klackskor. Men i "The fashion department of Poland" i Warsawa, har man kommit på en lösning. Hur man kan se chic ut i vintertider utan att frysa ihjäl sig.
Jag var inte sen med att haka på trenden, och nu presenterar jag detta revolutionerande tips för Sverige!
Ha klackolackskor i vintern på detta vis:

 Man fryser inte, det är sant! Sockorna skall givetvis ha någon fräck kulör, gärna mönstrat. Denna typ av sockor är karaktäristiska för Polen. Jag råder att ni som tar efter detta tips försöker hitta något liknande par. Ni kan finna den här modellen i de flesta Polska webshops eller möjligtvis i någon fysisk affär(om man har tur!)
skorna är en gåva från Olga och sockorna har jag sjäv inhandlat i Boutique Jolanta i Stockholm.  

całować i pieścić
Polpotkin


Kommentarer
Postat av: Kamilja

This makes me go GAAAH!

2009-02-09 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0