Cowboy

Det är lustigt att se hur statistiken går upp drastiskt när Linnea postar en länk till bloggen på facebook. Sedan dalar statistsiken återigen neråt.

Det får mig att undra
Vad är det för nissar som besöker den här bloggen egentligen. För att sen bara överge den.
Tacka vet jag i gamla kommunistiska Sovjet, där visade man hut!
Fast då exsterade visserligen inte bloggar...


Kollar på Next nu. Ett dejtingprogra på MTV.
Det är en tös där som verkligen har fattat galoppen med hur håret sk se ut framåt sommaren...
För att visa vad jag enar hittade jag en passande bild på modeikonen Christina Aguilera


Solen har låtit bleka överhåret, medan underhåret har kvar tonerna från vintern.
Ett riktigt snyggt och naturligt resultat. Så härligt att se hur västvärlden börjar ta efter Ryska trender.

Det värmer.
Polpotkin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0