Fajny Walentynki

Jo visst minsann var det alla hjärtans dag i helgen. Denna högtid firas med pompa och ståt i Polen!
Jag minns särskilt den 14 december 2002, då jag fick min första Valentinkyss av en stilig ung Polack när jag var inbjuden på festligheter i Kraków. Det var en mycket charmig man som jag vid första anblicken blev förälskad i. Jag kände mig lika kunglig som den ryske tsarens dotter, må ni tro, efter den valentinkyssen.
Den stilige polacken såg jag aldrig av mer efter den dagen, tenderar att bli överdrivet sentimental på allahjärtansdag sedan dess...
Vart tog han vägen?
Tak wiele pytań i odpowiedzi!!

Oja, polacker är hjärtekrossare av den värsta sorten, tro mig.
 
Polpotkin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fajny Walentynki? Skriv ej på polska om du inte begriper dig på det. AVGÅ!

2009-04-22 @ 00:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0